Language: Asset 14 FA

محفظه تست اب و هوا - مینی چمبر تست دما

سری محصولات چمبر های تست محیطی مینی آریاسرمایش در اندازه های بسیار کوچک طراحی و تولید شده است و در 3 مدل 37 لیتری ، 75 لیتری و 110 لیتری به فروش میرسد.

محفظه تست اب و هوا به گونه ای طراحی شده تا به صورت رومیزی و در ابعدد کوچک مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین سری ایستاده آنها نیز به همین صورت دارای ابعاد کوچک و مجهز به چرخ های گردان میباشد تا با سهولت حتی در واحد های اداری-تولیدی یا محتمع های کوچک ساختمانی نیز مورد استفاده قرار گیرند.
چمبر های مینی سری رومیزی چرخدار نبوده و در صورت نیاز به جا به جایی این دستگاه در محل آزمایشگاه شما ، توصیه میشود چمبر رومیزی را همراه با میز مخصوص آن که چرخدار میباشد، تهیه نمایید.

محفظه تست دما مینی آریاسرمایش به دو دسته (تست دما) و (تست دما و رطوبت) تقسیم میگردد.
که البته محصول 37 لیتری تنها قابلیت کنترل دما (تست دما) را داشته و برای 75 لیتری و 110 لیتری امکان کنترل رطوبت نیز اضافه گردید و امکان تست دما و رطوبت در این دو سری فراهم شده است.

همچنین کنترل دما در چمبر های آریاسرمایش به دو دسته 40- الی 180+ و 70- الی 180+ درجه سانتیگراد تقسیم میشود.
یکی دیگر از مواردی که بر قیمت چمبرها تاثیرگذار است ، ریت دمایی (میزان جابه جایی دما در هر دقیقه) که مطابق با استاندارد IEC60068-3-5
اندازه گیری میشود و هر چقدر ریت تغییرات دمایی چمبر بالاتر در نظر گرفته شود ، طبیعتا قیمت دستگاه هم بالاتر خواهد بود.

از دیگر قابلیت های محفظه تست اب و هوا، امکان اتصال به سیستم تزریق هوای خشک میباشد که امکان تست گرم و خشک را براهم کاربران فراهم ساخته است.
از دیگر فناوری هایی که شرکت آریاسرمایش بر روی چمبر های افزوده است ، امکان فعال سازی سیستم ضدشبنم جهت جلوگیری از تشکیل شبنم بر روی سطح محصول تحت تست میباشد که البته بصورت آپشن بوده و هزینه آن جداگانه از خریداران دریافت میگردد.

توجه داشته باشید که دقت کنترل دما و یکنخواتی دمایی در داخل محفظه بر روی نتیجه گیری های شما از تست تاثیرگذار است.
لذا شرکت تمام محصولات خود را به شرط صحت کالیبره بودن این موارد به صورتی که پایداری دما 1± درجه سانتیگراد و یکنواختی دمای داخل محفظه برای دما های پایین 100+ درجه ، 2± درجه سانتیگراد و همچنین برای دما های بیش از 100+ درجه ، 3± درجه سانتیگراد باشد ؛ عرضه مینماید.

تعهد به کیفیت ، عقیده ما در آریاسرمایش است و رضایت مشتریان در این سالها ، افتخار ما میباشد. در همین راستا ما پیوسته در حال یروز رسانی ، ارتقاء محصولات و استفاده از نظرات شما عزیزان هستیم.

تمام چمبر های تست محیطی این شرکت امکان اتصال به سیستم شبکه و برقراری ارتباط با پروتکل های RS485/RS232/Ethernet خواهد داشت و در صورت نیاز ، مشتریان میبایست در زمان ثبت سفارش خرید یکی از پروتکل ها را انتخاب و به واحد فروش اعلام نمایند.

در زمان هایی که دمای محفظه تست از زیر صفر به سمت بالای صفر در جرکت است ، محصول تحت تست شما در معرض شبنم های موجود در داخل محفظه قرار گرفته و خیس میشود ، لذا در صورتی که محصول شما، به شبنم حساسیت داشته باشد ، وجود سیستم تزریق هوای خشک یا سیستم ضدشبنم میتواند این مشکل را حل و از بروز شبنم و خیس شدن محصول و محفظه تست جلوگیری نماید.
در صورت نیاز هنگام سفارش خرید ، به واحد فروش اعلام نمایید.

در صورتی که محصولات شما به لرزش یا همان ارتعاش حساس میباشد حتما به ما اطاع داده تا دستگاه شما را به صورت یونیت موتورخانه مجزا طراحی کنیم زیرا با این کار موتورخانه دستگاه از محفظه تست جدا بوده و میتوان آن را در خارج از محیط آزمایشگاه با نهایت فاصله 4 متر نصب نمود تا علاوه بر جلوگیری از ایجاد ارتعاش در محفظه تست ، صدای ناشی از موتورخانه و گرمای آن نیز در خارج از محیط آزمایشگاه شما دفع شود.

در صورتی که نیاز است چمبر شما به میز ارتعاش ، میز های دو یا سه درجه آزادی ، انواع میز ها یا دستگاه های دیگر مانند دستگاه کشش وصل شود تا بصورت همزمان تست ها را بر روی محصولات خود آزمایش نمایید ، حتما به واحد فروش این شرکت اطلاع داده و این شرکت امکان طراحی خاص چمبر را به گونه ای که چمبر تست شما به این دستگاه ها متصل گردد را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

چمبرهای مینی تست دما آریاسرمایش مجهز به ملزومات استاندارد زیر میباشند :

  1. شیشه رویت ضدبخار
  2. المنت دور درب
  3. روشنایی داخل محفظه
  4. دریچه عبور اتصالات ، سیم و کابل به قطر 95 میلیمتر از جنس سیلیکون
  5. طبقه با تحمل وزن 20 کیلوگرم با قابلیت تنظیم ارتفاع
  6. سنسور امنیتی
  7. صفحه نمایشگر 7 اینچی
  8. سیستم کنترل از نوع PID

پرداخت به صورت ارزی : 60 درصد در زمان ثبت سفارش و مابقی در زمان تحویل در کارخانه دریافت میگردد.

پرداخت ریالی : کل وجه در زمان ثبت سفارش از خریدار دریافت میگردد.

مدت زمان تحویل محصول:

چمبرهای مینی تست دما آریاسرمایش 1 ماه پس از تایید ثبت سفارش میباشد.

چمبر های تست دما و رطوبت آریاسرمایش 2 ماه پس از تایید ثبت سفارش میباشد.

امکان سفارشی سازی نیز برای محصولات ما وجود دارد.
تمام محصولات ما ، طراحی و تولید شده شرکت دانش بنیان آریاسرمایش و ساخت ایران میباشد.

در زمینه تحقیق و آزمایش محصولات، نمی توان اهمیت چمبرهای تست دما را نادیده گرفت. محفظه تست اب و هوا صنعتی که با نام مینی چمبر تست دما نیز شناخته می شوند، برای شبیه‌سازی شرایط محیطی در آزمایش محصولات در یک محیط‌ کنترل‌ شده و ایزوله، و بهبود این شرایط برای نگهداری مواد مختلف استفاده می‌شوند.

محفظه تست اب و هوا با تمرکز بر بهینه سازی فضا طراحی شده است. اندازه جمع و جور آن، آنها را برای آزمایشگاه ها و امکاناتی که فضای موجود کم است، ایده آل می کند. این محفظه ها علیرغم ردپای کوچکشان، در ایجاد یک محیط دمایی کنترل شده عملکردی عالی دارند.

هدف از استفاده از یک محفظه تست اب و هوا بررسی مقاومت و پایداری نمونه در برابر تغییرات محیطی دما و رطوبت در هنگام استفاده و نگهداری از آن است. در این آزمایشات طیف گسترده ای از دما و رطوبت بر محصول اعمال شده و مورد آزمایش قرار می گیرد تا اثر آن بر محصول آشکار گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم رطوبت گیر صنعتی کلیک کنید.

طراحی محفظه تست اب و هوا

انعطاف پذیری مینی چمبر تست دما امکان تست سریع و هدفمند را فراهم می کند، محققان می توانند به طور موثر اثرات نوسانات دما را بر روی نمونه های کوچک ارزیابی کنند و روند آزمایش را بدون به خطر انداختن دقت، سرعت بخشند.

بسیاری مینی چمبر تست دما به رابط‌های کاربرپسند برای سهولت کار مجهز هستند. یک سیستم کنترل و نظارت بصری به محققان این امکان را می دهد که پارامترهای دقیقی را تنظیم کرده و داده ها را در زمان واقعی نظارت کنند تا از تجربه آزمایشی کارآمد و بدون دردسر اطمینان حاصل کنند. محفظه کوچک کنترل دما ثابت می کند که اندازه کارایی را به خطر نمی اندازد.

مختصری از ویژگی ها و مزایا

  • طراحی زیبا با دسترسی آسان جهت تعمیرات بعدی
  • بهره گیری از دانش فنی بالا و تیم مهندسی قوی
  • رعایت استاندارد های مربوطه در طراحی مدارات برق و سیستم های سرد کننده
  • مستندات قوی , شامل دیاگرام برق و مکانیک , لیست قطعات مصرفی , راهنمای نصب ، راه اندازی ، راهنمای کار با نرم افزار و ارائه گزارش کالیبراسیون سنسور اصلی
  • سرعت در ارائه خدمات پس از فروش
  • گارانتی 24 ماهه یا 1000 ساعت کارکرد
  • نرم افزار کنترلی بسیار قوی و کاربر پسند
  • کامپکت و کم صدا
  • اقتصادی و کم هزینه
  • سرعت بالا در نرخ تغییر دما

تفاوت بین محفظه تست دما مینی و اندازه های دیگر

محفظه تست دما مینی نسخه ای از یک محفظه بزرگ تست دما است، اما تفاوت آن در این است که مینی شبیه ساز محیطی بسیار کوچکتر از چمبر تست دما سایز متوسط است.

محفظه تست اب و هوا به دلیل اینکه ابعاد کوچکتری دارد به دو صورت رومیزی و ایستاده تولید می شود.

محفظه تست اب و هوا بر خلاف دیگر چمبرهای تست دما، برق بسیار کمی مصرف می کنند و تک فاز هستند و صدای بسیار کمتری تولید می کنند.

این محصولات قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سایر محفظه های دمایی دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مینی چمبر تست دما ، به جدول زیر مراجعه کنید.

قیمت محفظه تست اب و هوا

قیمت محفظه تست اب و هوا با توجه به ویژگی‌ها، پیچیدگی‌ها و فناوری مورد استفاده متغیر است. مدل‌های پیچیده‌تر با قابلیت‌های مدل‌سازی محیطی پیچیده‌تر ممکن است گران‌تر باشند و مورد استفاده مؤسسات تحقیقاتی و مشاغل خاص باشند ، در حالی که مدل‌های ساده‌تر ممکن است مقرون به صرفه‌تر و به پروژه‌های مردمی و مؤسسات آموزشی خدمت کنند.

چندین متغیر بر میزان قیمت مینی چمبر تست دما تأثیر می گذارد. فناوری پیشرفته، دقت در شبیه سازی محیط ها و رابط های کاربری بصری پتانسیل افزایش هزینه ها بالا می برند. تیم آریاسرمایش برای اطمینان از اینکه مخاطبان بیشتری می توانند از این قهرمانان کوچک استفاده کنند، راه های خلاقانه ای برای ایجاد تعادل بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهد.

برای اطلاع از قیمت مینی چمبر تست دما به جدول بالا مراجعه کنید.

خرید محفظه تست اب و هوا

خرید محفظه تست اب و هوا دما یک سرمایه گذاری استراتژیک برای صنایعی است که به دقت تست دما نیاز دارند.

با در نظر گرفتن دقیق ویژگی ها و کاربردها، شرکت ها می توانند فرآیندهای تحقیق و توسعه خود را بهبود بخشند و کیفیت و قابلیت اطمینان محصول را تحت شرایط دمایی مختلف تضمین کنند.

خرید مینی چمبر تست دما از آریاسرمایش

آریاسرمایش تخصص و تجربه را به ارمغان می آورد و با سال‌ها خدمات اختصاصی، به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو در طراحی محفظه های تست درجه حرارت و برای کاربردهای مختلف از جمله صنایع  دارویی، الکترونیک، هوافضا و غیره مطرح شده‌ است.

محفظه تست دما مینی نیازهای در حال تحول صنعت و موسسات تحقیقاتی را برآورده می‌کنند و راه حلی کم‌هزینه، مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره برای آزمایشات کنترل‌شده دما ارائه می‌کنند. یکی از ویژگی های متمایز آریاسرمایش تعهد آن به راه حل های سفارشی است که نیازهای فردی مشتریان را برآورده می کند.

چه به یک چمبر تست دما سایز بزرگ نیاز داشته باشید و چه به یک چمبر تخصصی کوچکتر برای تجهیزات پیچیده، آریاسرمایش می تواند در کنار شما باشد.

اولویت اصلی آریاسرمایش اطمینان از مطابقت محصولات ما با استانداردهای صنعتی ، یا حتی فراتر از آن است، با انتخاب یک محفظه کوچک تست دما، مشتریان از راه حلی بهره مند می شوند که انطباق را تسهیل می کند و به فرآیند تضمین کیفیت کلی صنعت مربوطه کمک می کند.

برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید مینی چمبر تست دما به جدول بالا مراجعه کنید.